Wednesday, April 15, 2009

leteh..

aku bru habeskan ujian kecergasan ngn amali aku.aku xtau lg mcm mana result.tp harap2 ok la..aku dah leteh.leteh ngn masalah xbleh tido, masalah kengkawan, masalah peksa lg.kadang2 aku rasa mcm suma bnda xkena ja.kadang2 org buat salah ngn kita, kita diam ja. bila kita buat salah kat org, bising satu kampung.aku pon bukan nk kata aku ni baek.tp kita sama2 kawan kena la phm.kalo salah mntk maaf.hal semalam pon pasal kwn lg.aku dah muak dgr hal2 bgduh ataupun yg sejenis dgnnya.aku dah mls nk ambik thu.lantak la.bnda2 remeh slalunya akan di besar2kan.kalo dah bnda x betol, buat xthu jala.xpyh dok pkr2 smp kepala nk pecah.aku bukan apa,kita bukan budak2 lg.pkr la mana baik untk dri sndri.tah la.aku dah mls nk lyn masalah yg aku anggap xda papa tu..dah besar.pkr la..

No comments:

Post a Comment