Saturday, September 5, 2009

isk3...bestkn zaman muda~hehe

salam suma kengkawan..dah lama aku xnuleh lam blog aku nih..tenet maktb aku laju sgt..aku terpaksa tggu lama2 la kalo nk siapkan makalah aku yg berilmiah nih..hua3
tp xpa..kali ni aku nk share ngn hampa suma pasai menatang pa yg dah aku buat sepanjg ku menghaibkn diri nih..layannnnnnnnnnnnnnn
zas!


red hill a/L red bull a.k.a bukit merah


pic ni aku paksa depa ambik time aku berpeluang mendekatti seekor
makhluk pelik
..hahahahahha..
makhluk pelik tu bejaya juga aku sentuh dan peluk~kih3
..ah bai wat muka bajet model lak..
taik tol ahbai..lalalla~
sori bai..memain ja : )



yg ni menakotkn!! seketika aku tgh bersiram2,
tiba2 seekor buaya tembaga simen telah menelan sedikit kepala aku!!!
aku menjerit ketakotan..
namun nasib..
aku berjaya mengalahkan boya trsebut!yeah!!


chabang

chabang nie letaknya kat mana aku xegt..hheeh..tp smwhre in perak la.naik lam 7 jam.trun jap ja lam 4 jam.tp yg bosan masa naik.tp dah smp atas ok la.tgk view yg cantik2..hik2222


pic ni sapa ambik pon aku xthu..hampa nmpk muka tensen aku??ha..aku tensen sb xda toilet..sebbek aku jes buang yg kecik2..kalo yg besaq..xtau la


ha............ni pic b4 naik..
ni la kali ptama aku naik gunung..
seb bek ada teman.lalalalala~ :p



sedim stim

nk crita pasai sedim ni memg best..p ja khemah dah ada,mkn dah sedia, melenggang ja la.xda pa nk sush2.mcm p picnic ngn femeli nuh.hahaha.xtvt dia suma syok2.km wat tubing,rafting,water cnfdent,apatah lg aku x egt..huhu..tp memg best~


aku bju putih tu..hehe..tgk azi weh..
blakang aku tu.grenyeh cam kerang.hhahahaa




ha..ni pic aku masa dok try2 naik kanu nih..
tp aku x brani g jauh2..men dekat2 ja.
tkot tenggelam karang..ha.sush ja..
janda la spa jd bini aku..muahahahahaha~


selesai la sudah hajat aku bp bulan nih..tp aku xletakkn pic byk2..kalo buh byk2 karang padat la blog aku.tp xpa...jgn esau..kepadasuma peminat aku, tggu kemunculan edisi yg akan datang.hahahahahahahahahah..aku buh byk3 pic..hahhahahahaha..
slamat posa..posa jgn xposa :-D

1 comment: