Friday, January 8, 2010

suka duka datangnya 2010~

sedar x sedar dah masuk thun 2010. kejap ja rasa. umo pon dah nk masuk 20. mcm biasa. masuk thun baru akan ada azam yg turut serta. yang penting, azam aku thun ni nk mengurangkan pengambilan asap demi kehidupan yg lebih baik:-) moga2 azam aku yg utama tu tercapai..amin..

sepanjg akhir disember lepas aku habeskan di langkawi. cuma aku kena balik awal disebabkan anak sedara nk masuk sekolah. biasa la..slamat memulakan alam persekolahan kepada dhia dan amar. blajar bebaik dan moga jadi orang yg bguna..amin

thun ni thun pertama aku memulakan program ijazah. 3 jan 2010..tamatnya pada 4 tahun yg berikutnya..aku xpasti samada aku bersedia atau belum. yg pasti masih jauh untuk diselesaikan. harap2 tak berlaku sesuatu yg membantutkan pengajianku..amin

permulaan januari juga menjadi salah satu detik yg suram buatku. aku cuma berharap agar dia dapat menjalani hidup dengan baik dan aku sentiasa berharap agar dia sentiasa ceria seperti dulu. maafkan aku jika byknya kesalahan yg telah aku lakukan telah mengguriskan hatinya..dia amat baik..tp mungkin sudah begini takdir. dan aku tak pernah berjaya dalam memiliki seorang teman..aku akan sentiasa cuba memastikan agar dia ceria dan gembira..amin

masih byk cabaran untkku dan inilah PERJALANAN SEORANG MUDA..

No comments:

Post a Comment